آخرین اخبار

ساخت "بچه‌های نسبتا بد 2" قطعی نیست/ رایزنی برای حل مشکل ارسطو

10:38:35 1392/09/12


مدیر شبکه یک درباره ساخت سری دوم "بچه‌های نسبتا بد" و تکلیف شخصیت ارسطو در سری سوم "پایتخت" توضیحاتی ارائه کرد.

مهدی فرجی مدیر شبکه اول سیما درباره خبرهای غیررسمی که درباره ساخت سری دوم سریال "بچه‌های نسبتا بد" به گوش می‌رسد، اظهار کرد: این موضوع فعلا در حد طرح است و درباره‎اش بحث می‌کنیم و هنوز به هیچ جمع‌بندی قطعی نرسیده‌ایم.

به گفته وی، پایان این سریال به شکلی بود که امکان ساخت سری دوم آن وجود دارد.

مدیر شبکه اول سیما در پاسخ به اینکه با توجه به ممنوعیت حضور احمد مهرانفر در "پایتخت 3" از سوی دست‌اندرکاران مجموعه "شاهگوش" که وی به عنوان بازیگر با آنها همکاری می کند، تکلیف شخصیت ارسطو چه می‎شود؟ تأکید کرد: در حال تلاش و رایزنی هستیم تا این مشکل حل شود و مهرانفر در جمع ما باشد اما فیلمنامه اکنون در هر دو شکل حضور شخصیت ارسطو و نبود او جلو می‌رود تا ببینیم چه می‎شود.

فرجی در پایان تصریح کرد: به هر حال "پایتخت 3" قصه جذابی دارد و امیدوارم سریال به گونه‌ای ساخته شود که مردم خلأ نبود این بازیگر را احساس نکنند.

احمد مهران فر پیش از این در گفتگو با سایت کافه سینما گفته بود: واقعیتش این است که من تا اسفند ماه درگیر بازی در پروژه "شاهگوش" هستم و طبق قراردادی که با این پروژه بستم اساسا امکان حضور و بازی در "پایتخت 3" را ندارم. هرچند، به نظرم نقش ارسطو به اندازه کافی در قسمت های 1 و 2 پایتخت پررنگ بوده و بدان پرداخته شده و داستان هایش هم به حد کافی گفته شده است. شاید دیگر نشود چیز جدید و تازه ای به ارسطو اضافه کرد. با این حال چون جزو گروه "پایتخت" محسوب می‌شوم وقتی به من پیشنهاد بازی در قسمت جدیدش را دادند پذیرفتم و حتی نیمچه قراردادی هم با گروه بستم، اما بعد دوستانم در "شاهگوش" با این قرارداد مخالفت کردند و مخالفت شان هم منطقی بود. آنها روی حضور من در کارشان حساب باز کرده بودند و اگر به "پایتخت" می‌رفتم به کارشان لطمه وارد میشد. اخلاق حرفه ای ایجاب می‌کرد به قراردادی که با "شاهگوش" بستم پایبند بمانم.

 



.

خبرگزاری مهر

عناوین تصادفی